Nakon 6 dana intenzivnog rada, studijska poseta Ljubljani je gotova. Organizovana je između 2-8. aprila 2017. u okviru projekta „The visions of youth work“, koji je finansiran od strane Erasmus+ programa Evropske Unije.

Članovi partnerskih organizacija iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Turske i Grčke učestvovali su u organizaciji ove studijske posete. Učesnici su stekli nova znanja o stvaranju i primeni komunikacione strategije kroz kreativni rad sa ekspertima iz oblasti digitalnog marketinga. Takođe su naučili kako da pravilno koriste društvene medije u cilju promocije svog rada.

Organizovane su posete Centru za urbanu kulturu „Kino Šiška“, omladinskoj organizaciji „Mladi zmaji“ i restoranu „Druga violina“ (Socijalno preduzeće koje zapošljava ljude sa posebnim potrebama). Učesnici su imali priliku da uče kroz primere dobre prakse o načinima za uspostavljanje i održavanje komunikacije sa ciljnim grupama putem društvenih medija.

Članovi partnerskih organizacija nastaviće svoju saradnju sa ciljem proširenja i produbljenja znanja i veština koje su stekli tokom ove studijske posete.