Ovo istraživanje sprovedeno je u okviru projekta CET – Communicate – Engage – Transform, koji je realizovao konzorcijum od četiri organizacije iz tri zemlje: Generation Why Not (Belgija – vodeća organizacija), Movelt (Grčka), BUM (Srbija) i CONNECT International (Belgija – kao ENGO).

Istraživanje je sprovedeno putem online upitnika, ciljajući lokalne omladinske organizacije širom Evrope, sa namerom da se proceni kvalitet spoljne komunikacije u radu lokalnih omladinskih organizacija.

Fokus istraživanja bio je na proceni komunikacionih veština lokalnih omladinskih organizacija. Istraživanje je analiziralo specifičan segment trenutnih komunikacionih kapaciteta ispitanika – spoljnu komunikaciju. Kroz ovu analizu uspeli smo da identifikujemo nivo svesti zainteresovanih strana, njihove potrebe i preferencije, kao i praznine u njihovim veštinama spoljne komunikacije, prednosti i slabosti u efikasnosti spoljne komunikacije i kvalitetu prenošenja poruka ka zainteresovanim stranama. Na kraju, istražili smo trenutne komunikacione alate i procedure koje koriste omladinske organizacije i identifikovali potrebe za učenjem i prilike za obuku članova osoblja koji rade na komunikaciji.

Pristupite rezultatima istraživanja: